15.07.2018 |

Ново явление на пазара възбуди интереса на българските маникюристи

Маникюр с гел Luxio на Костадина Корчева от KK Nail Studio, Благоевград Автор снимка: Архив на Костадина Корчева

От есента на българския пазар за продукти за нокти има интересно ново явление. 

Под влияние на руските и украинските професионални сайтове, то е на път да заинтригува много маникюристи и у нас. 

Новата марка вече има над 1800 фена във Фейсбук. Не са много брандовете, които могат да се похвалят с над 1300 харесвания и 13 споделяния на един пост или с пост, който автоматично генерира над 5 запитвания от потенциални клиенти за цени и начин на поръчка. 

По данни на дистрибутора, за по-малко от 5 месеца, 50 салона в страната вече са заредили от продуктите на канадската марка Luxio by Akzentz. София и Благоевград са шампионите за момента. С бързи темпове се присъединяват Бургас и Варна. Наскоро e подписано и партньорско сътрудничество за дистрибуция на територията на Югозападна България.

Всички тези наблюдения, както и снимките, които видях на маникюри, направени с геловете Luxio ме заинтригуваха и мен. Затова реших да поканя две маникюристки, които вече работят с новите гелове, да споделят своите впечатления.

На въпроса ми как е научила за тези продукти, Костадина Корчева от KK Nail Studio, Благоевград сподели:

“Открих марката Luxio в интернет пространството като скоростно популяризираща се и показваща изключителни резултати в Украйна и Русия. Те, смея да твърдя, са лидери в изработването на естетически издържан маникюр.”

Нейната колежка Вера Божкова от Салон “Петър Духарски”, София признава:

"На Арена на красотата през октомври видях, че има щанд на Luxio, но честно казано, не му обърнах внимание тогава. То брандове за нокти много," но после добавя:

“Следя руските и украинските сайтове. Ноктите направени с Luxio в един момент започнаха много да ми се набиват на очи. И тръгнах да ги търся в Гугъл. Първоначално не се сетих да проверя във Фейсбук. Намерих ги, свързах се с тях.”

Вера е впечатлена и от подхода към клиентите, разнообразието от цветове, гъвкъвостта при предлагането на продукти. На въпроса какво в подхода на търговските представители на Luxio й допада, тя коментира:

“Ако искам, мога да си купя и само един цвят, за да пробвам. Не ме задължават непременно да купя и база, и топ. Трогната съм дори от това, че ми подариха палитра, пили, стикери. Може да е малък жест, може да е търговски трик, но ми стана приятно.”

Костадина също е впечатлена от търговската политика на дистрибутора:

“Политиката на ЛуксиПро е изключително гъвкава, сърдечни са в сътрудничеството и отдадени на 100% за благото на своите клиенти.”

Luxio притежава изключително богата гама от цветове. Всичките 130 цвята от палитрата могат да се смесват помежду си, което на практика предоставя неограничени възможности на маникюристите. Съвместими са с други бази и топ продукти, макар винаги да е препоръчително те да са от една и съща марка.

“Основата на Luxio е с гъста, плътна, самоизравняваща се консистенция, която позволява създаване на обем, изглаждане на неравности по нокътната пластина и дори минимални изграждания,” уточнява Костадина.

Luxio разполага и с 3 вида топ продукт и още 6 глоса с различни блестящи ефекти.

“Luxio ме впечатли с гама от качества, коити взети заедно нито една марка на пазара не притежава! За 15-годишния си опит съм имала възможността да работя с много и най-популярните марки,” обобщава Костадина Корчева от Благоевград.

Разбира се има и скептично настроени. Чуват се и коментари, че геловете Luxio са много скъпи. Ето какво отговаря на това Константин Ников, управител на ЛуксиПро ООД, ексклузивен дистрибутор на марката за България:

“Luxio е гел, който не засъхва и не се сгъстява, използват се 100% от материала. Затова е и много изгоден. С един флакон може да се направят до 70 процедури! Погледнете на продуктите на Akzentz като на инвестиция, която се изплаща многократно. Гъвкави сме и се стараем да улесним нашите клиенти максимално.”

Във връзка с това Костадина Корчева изтъква още, че цветовете на геловете Luxio са изключително плътни (дори в един слой). Независимо от външните фактори, не променят интензитета и нюанса си до края на носене на  маникюра. 

Гелът Luxio не се сгъстява и може да бъде изразходван до последната капка,” уверява Костадина.

Другото нещо, което маникюристите харесват в гела Luxio e, че е абсолютно безвреден за клиента и за тях самите. Клиентите също все повече осъзнават колко е важно качеството на продукта за добрия вид и здравето на техните нокти. 

“Аз още нямам наблюдения за разходната норма, защото работя с тях отскоро, но възнамерявам да заредя цветовете от пролетната колекция, за да предложа нещо ново, нещо различно на клиентите си. Те обичат разнообразието, непрекъснато търсят нещо ново” коментира Вера Божкова.

А по всичко личи, че клиентите са доволни от резултата. Разбирам го най-вече от снимките, които те споделят във Фейсбук и Инстаграм. И от отзивите на техните приятели за манкюрите, направени с гелове Luxio, с ефектни дизайни и свежи стикери за нокти. 

 

Вижте и интервюто с Константин Ников, управител на ЛуксиПро ООД, ексклузивен дистрибутор на продуктите на Akzentz Professional за България.

Още по темата Още по темата

Премиум грижата за коса Innovatis Hair вече и в салоните в България

Премиум грижата за коса Innovatis Hair вече и в салоните в България

12.04.2017

Иновациите са умение да изпреварваш времето – един от най-ценните ресурси за всички нас. Ето защо, нови

Над 200 участия на маникюристи в дебюта на Nailpro Cup 2017 в България

Над 200 участия на маникюристи в дебюта на Nailpro Cup 2017 в България

28.10.2016

През изминалия уикенд, за първи път София бе домакин на международното състезание по ноктопластика Nailpro EEu cup

Още от категорията Още от категорията

Разкошни материи и орнаменти в новата колекция на Христина Ангелова

Разкошни материи и орнаменти в новата колекция на Христина Ангелова

13.11.2017

Дизайнерът и носител на „Златна Игла“ Христина Ангелова представи пред отбрана аудитория последните си

Нов център за пълна естетична промяна без скалпел

Нов център за пълна естетична промяна без скалпел

26.04.2017

Наскоро в София отвори врати нов естетичен център, който предлага цялостно естетично преобразяване, за кратко

Добави коментар

    Напиши коментар
Име и Фамилия
E-mail
(Няма да се публикува)
Правила за публикуване на коментари

Коментари

Търсене в Новини Търсене в Новини


Разширено търсене

Архив Архив


Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на ВИЗЗИА БЪЛГАРИЯ ЕООД.
Поставянето на връзки към материалите във VIZZIA.bg е свободно.

Разрешаваме на други сайтове да публикуват материали от портала, ако ползват първите 500 знака, които можете да вземате автоматично чрез RSS, като за целия текст препращате читателите към уеб адреса на статията на нашия сайт.

© 2018, ВИЗЗИА БЪЛГАРИЯ ЕООД Всички права запазени.
VIZZIA.bg е разработен от ABC Design & Communication